10 marca 2012

Słodziaki :)



Ostatnio u mnie cienko z postami ale już po wycieczce do Wawy na pewno będzie lepiej :P Dzisiaj parę słodkich kosmetyki do pielęgnacji ciała. 







Body Lotion z H&M

  • pojemność 200 ml 
  • ładne i poręczne opakowanie
  • śliczny ogórkowo-gruszkowy zapach (wydaje się niezbyt ładny ale połączenie wyszło bardzo słodkie, co bardzo mnie zdziwiło) 
  • po nałożeniu warstwy balsamu ciężko go rozsmarować 
  • niezbyt trwały
koszt: 9.90 z






Shower Gel Vanilla z H&M

  • pojemność: 400 ml 
  •  cudooowne, słodkie opakowanie :D
  •  Śliczny zapach
  • jest wydajny
  • ma dobrą konsystencje
koszt: 9,90 zł




















Krem ochronny Bambino 

  • pojemność: 150 ml
  • łagodzi podrażnienia
  • bardzo dobrze natłuszcza
  • jak dla mnie świetny do rąk na chłodne dni 
koszt: około 8 zł






2 komentarze:

  1. Zawsze jak jestem w h&m to kusi mnie ten Vanilla Kiss :D Chyba następnym razem kupie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opakowanie ma ten żel pod prysznic

    OdpowiedzUsuń